Melteeeem Videolara bakıyorum normal Doğum yapanların büyük çoğunluğu bebeğin kafası sivri şekilde cıkıyor ve ben korkuyorum yanı bundan sağlıklı olsunlar önemli olan bu ama kalıcı bile olabiliyormuş bazıları ne kadar doğru bilmiyorum bu durum çatı darlığı ile falan mı alakalı anlamadım
begumseker Melteeeem öyle çıkıyor doğum kanalına uygun hale geliyor kafatası çocuğun. Sonrasında geri şekline geliyor. Bizim gibi değil başta onların kafatası kemikleri birbirine kaynaşık değil.
dvran22 Doğum kanalında uzun süre kaldığı için öyle oluyor canım ama geçici birşey yani şekli öyle kalmıyor