Tamammm Kızlar bebeğim her zaman 1-2 hafta önde çıkardı gelişimi. 32 den sonra durdu daha doğrusu yavaşladı. Benim için önemli olan her zaman yavrularımızın sağlığı. Doktor değiştirdim son ay. Doktor bile dedi ki dhaa öncede böyle miydi gelişimi. Geride mi çıkardı Bende dedim ki aksine hep önde çıkardı. Beslenemiyor olabilir mi dedim. Hayır kan akışı iyi dedi Normalde bebekler son aylarda gelişir benimkinin gelişimi yavaşladı. Asıl sorum şu. Bebeğin gelişimini tamamlamasından kaynaklanıyor. Haftada 100 gram alıyor çünkü hesabıma göre 38. Hafta içindeyim. Ya da doğuma yaklaştığımız belirtisi midir
shsn Tamammm 33 haftalığız ve benimde hep önde veya haftasına uyumlu çıkardı. geçen gittiğimde 1 hafta geriden gözüktü bilemedim doktorum uyarıda bulunmadı . bilgisi olan biri yazar belki üstte kalsın diye yazıyorum.
Tamammm Dilankenger şöyle söyleyeyim. 32 de gitmiştim 34 yazmıştı. kafa-karın çevresi dahil. ama bu aylara kadar hep böyle gitti. bu son gidişlerimde baş tam gnünde, ayak(fl) ve karın çevresi 1 hafta geride çıkyıor
Tamammm defne55 evet. daha önce de böyle mi çıkardı dedi. hayır dedim. sonra sustu. beslenemiyor olabilir mi dedi. plesenta kan akışı normal dedi