denizadaalpp normalmi kizlar süt geldktn sonra kasilmalarda artti gibi bugunde belim agrio kasiklarim fln
Bgiritli94 denizadaalpp benim 14 haftadan beri geliyor sarı jel gibi şuan 20 haftaligim ikinci gebeligim ilkinde böyle bise olmamıştı
Kbrnrkl Göğüsten süt gelmesi normal ama kasılmalar falan ne kadar normal bilemem kendini yorduysan o yüzden de ağrıyor olabilir. Geçmeyecek olursa doktora git cnm
Gizemabc Her gebenin doğumdan önce göğsünden süt gelmesi gerekmiyordur heralde değil mi? Ben 32+4. Haftadayım süt müt yok🤷🏽♀️
denizadaalpp Zeyzey77 aaa sıktım bn bidaha gelcekmi die sonra oldu galiba kasilma ama suan bsy yok şukur
F_celik Bende de geldi çok az hatta biraz sıkınca sarımsı bı renk daha 36 haftanın içindeyiz şu an ama 34 hafta falandı geldiğinde ..sanırım normal bsiy ☺️