ikibebeklianne 16 hafta da erken detayliya girdim.Ikili testim de biraz risk cikmisti.Aynı sorun benim bebegimde de var çift taraflı, icimi rahatlatan kısmı ise kistler ic hacmini kaybetmis.Doktor bunun tek başına bir anomali belirtisi olmadığını, yüzde 99 geçeceğini söyledi. Bekliyorum... hayırlısı ile inşallah geçecek. Dua etmekten baska carem yok. Dilerim hepimiz iyi haberler aliriz❤