Gunes24 6+1 oldum biraz erken öğrendim gebeliğimi. 31inde doktora gittim kese oluşmuş eşi de oluşmuş ama henüz bebeği göremiyorum iki hafta sonra gel kalp atışını duyarsın dedi bunu söylediğinde 5+4tü. Siz ne zaman duydunuz kalp atışını, şuan gidişat normal mi? İlk gebelik olduğu için biraz tecrübesiz ve korkağım :)
Minnosannis1 Gunes24 4 5haftalıkken keseyi. 6 haftalıkken kalp atışını duyduk cnm. Kimi 8 9. Haftada duyuyormuş geç döllenme oluyor sanırım
Szeys Gunes24 Ben öyle 4 5 haftalarda gitmedim betahcg takip edip direkt 6+1de gittim kese bebek kalp atışı hepsini aynı gün gördüm😊
Gunes24 Minnosannis1 evet geç döllenmiş olabilirsin demişti doktor. Ama benimde moralim bozuluyor sebepsizce sanki bir sorun varmış gibi 😅
YaseminAhmet1910 Gunes24 5 haftalikken keseyi gördü 8 haftallikken kalp atişini diyledik cok sukur suan 19 haftalik olduk
Kumru82 5 haftalık keseyi gördüm 7 de kalp atışı duyduk çok şükür 32 hafta olduk kendını yorma dinlen stres hiç yapma kuzum hayırlısıyla duyarsın 😘