Yenianneeee61 Kızlar arkadaşım için birşey sormak istiyorum Daha önceden dış gebelik geçirdi üstünden 1 yıl geçti Şimdi tekrar test yaptı sonucu 2662 Sizce nasıl ? Böyle olan var mı Kese gözükür mü ?
Daphne Yenianneeee61 Kandaki beta HCG değerinde düzenli artış yoksa dış gebelikten suphelenebilir doktorlar. Beta HCG 3 bin-4 binlere ulaşmışsa ultrasonda kese görünmüyorsa rahim içinde, dış gebelik deniyor.
Zeyzey77 Dış gebelik kan tahlili ile belli olmaz. Dış gebelik döllenmiş yumurtanın rahim dışına yerleşmesidir. Örneğin fallop tüpüne yerleşmesi sonucu olur . Ancak ultrason muayenesi ile belli olur
Yenianneeee61 Zeyzey77 ama daha önce arkadaşım kanamasıyla öğrendi hamile olduğunu ve dış gebelik demişler
Zeyzey77 Yenianneeee61 ultrason muayenesi ile belli oluyor canım adı üzerinde dış gebelik. Rahim içerisinde olup içerisinde bebek yoksa boş gebelik oluyor
Rbs111 Osmanin_Annesi bende geçirdim 2000 e kadar yükseldi hcg. Bilgileri tecrübeleir olmadığı konular hakkında yorum yapmasalar milleti yanlış yönlendiremeyecekler de işte...
Osmanin_Annesi Rbs111 bin kere de söylesek 1 kere dinlemezler malesef 🤦♀️ emin emin de yorum yapmış 😂
Daphne Yenianneeee61 Ultrasonda karından muayenede görünmeyebilir. Ama alttan muayenede ultrasonda görünüyor diye biliyorum.