Hayalim_ Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim aşırı derecede idrara çıkıyorum sanki sürekli sıkışık gibiyim var mı benim gibi olan
defne55 Hayalim_ olmazmi canım benim hepimiz ayniyiz 😂 37 haftalık oldum korkuyorum tuvalette doğuracam çocuğu 🤣
Kubraxx Forumda ki herkes aynı durumda 😁 38+4 doğurduktan sonra tutacam tutacam saatlerce girmiycem tuvalete 😂🤣 tiksindim artık
Kbracnkymz BeybininAnasi ben de 18 haftadayım canım ve bir haftadır senin gibiyim. Sürekli idrarım geliyor. İlk başlarda olur demişlerdi ama benim şimdi olmaya başladı normaldir diye düşünüyorum 😀
Feyza_Anne Mutlaka idrar tahlili verin ve bu durumdan doktorunuzu haberdar edin derim bende 27. Haftadayım ilk başından beri bu sorunu yaşayanlardandım ama geçen hafta bir iki gün sancılı geçti ve doktora gittim enfeksiyon var dedi ilerlemiş hatta antibiyotik verdi çok şükür iyim artık o kadar sık gitmiyorum
Hayalim_ Feyza_Anne bende de enfeksiyon cıktı ama az bişey dedi doktor ilaç verdi ilacı içtigm gibi çıkarıyorum geçen hafta tahlil yaptım da daha almadım sonucları yarın alcam inş ilerlememistir
eyinass 16. Haftaya girdik ben de çok sık çıkıyorum tuvalete çıktıktan Bi kaç dakika sonra bile geliyor tahlil oldum enfeksiyon çıkmadı ama doktor yine de tek kullanımlık ilaçtan verdi yine ben de aynı durumlar