Snamp Kızlar eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz bana kalsa cokdan ismi hazırdı eşim beğenmiyor batu ya biraz sıcak baktı ama ben fazla ısınamadım sizce nasıl.ya da onerebileceginiz isimler varmi
Nehir2009 Snamp bencede Batu hoş değil batuhan daha mantıklı benim oğlum olsaydı çınar emir toprak birini koymayı düşünüyordum fikir olsun bu isimler size
Snamp Nehir2009 çınar istiyorum da beğenmiyor ya en çok çınarı beğeniyorum. Çok hoşuma gidiyor ama eşimi ikna edemedim