Sugarclk vallahi iştah artışı bence olmuyor. Genel anneler çok yiyince bebek kilo alacak sanıyor. Olsa bike iştah o kadar abartı değil yani hafif kendini frenlesen yetiyor. 37.haftadayım 10kilo aldım. Her şeyden yedim ama abartmadım akşam acıkırsam bir tane meyve yedim. Ekmek bir tek sabahları yedim. Su içtim yoğurt yedim. Ben 10 kiloyum bebeğim 35.haftada 3 kiloydu ben de o haftada 9 kilo almıştım. Yani az yesende o bebek alacağını alıyor meyve çeşit çeşit ye ve çerez