Hatice_01 13+3 haftalık hamileyim. Hiç bulantim azalmadı hatta arttı. Prilamdr ilaç iyi geliyor ama artık onuda kabul etmiyor midem doktorum kan ve vitamin ilaci verdi hic birini alamiyorum. Midem de çoğu kez ya erimiyor yada acı su seklinde agzimdan çıkarıyorum. Sabahlari ekmek ve yumurta dışında birşey yiyemiyorum onun dışında akşama kadar ac geziyorum midem hep bir dolu ne yesem fenalasiyorum. Ne bir meyve ne bir yoğurt aklıma bile gelmiyor yesem bile midem yanıyor ekşiyor. Doktoruma danistim o sıkınti etme bebek senden beslenir dedi lakin açım yani bende yemek içmek istiyorum yada yediğim midemde kalsın surekli gözümden yaslar gelerek çıkariyorum😓 Bebeğim de birseyden faydalanamıyor diye çok üzülüyorum 😓
gozdem06 Hatice_01 bende senin gibiydim cnm mümkün olduğunca az az sık ye yemek yedikten sonra uzandığımda bulantım olmuyordu
Hatice_01 gozdem06 Bende öyle yapıyorum canım ne yağlı yiyorum ne baharatlı ama olmuyor açtıktan halsiz kalıyorum direncim düşüyor ama asla midem birşey kabul etmiyor bebeğimin şuan gelişim aşaması kuruyemis meyve falan yiyemiyorum çok üzgünüm bebeğim için 😓😓