Gul_68 Arkadaşlar o kaza bizde de oldu lakin adet tarihim 18 kasım daha sonrasın da kalktım zıpladım felan 😂😂😂😂ama olma ihtimali de var sizlerde nasıl oldu bu durum şaştım 😂😂😂😂
CerenAkbulut Gul_68 neden bu kadar güldünüz anlayamadım? Birde henüz hamile değilsinizdir 18 Kasımsa zaten.
Gul_68 Momof2child canım belim de romatizma var korkuyorum istiyorum ama çok agrım oluyor hamile iken 😢
Mmbt Aynen öyle daha sonraki haftalardada gebe degilimdir nasılsa diye bir sürü antibiyotik ağrı kesici kullandım
Gul_68 Mmbt demi antibiyotik kullanınca tutmuyor diye bende duymuştum olunca oluyor Allahım nasip ediyor 🤗
Sinemksk Gul_68 valla istediğin kadar tepin nasibi varsa oluyo bn hapla kaldım çok dikkatli içmeme rağmen
loya-milya bende 3. kazala kaldım normalde korunuyordu şapkayla ne olduysa o gün oldu , geri cekilmeyle korunuk az bişiy kaçtı hamile kaldım 😅iyice yıkandım fln kalmiyim diye herşeyi yaptım ama olucagı varsa oluyor nasip diyorm artk 😣
Labaysenur loya-milya geri çekilme bir korunma yöntemi değil amaaann olursada olurr napiyim yöntemdiir