hilalcali zeynepcgt benimde aynı ya bi gelip bi gidiyor bende tedirgin oldum olumsuz biley mi var diye
zeynepcgt hilalcali neden hemen olumsuz düşünüyorsunuz bence öyle düşünmeyin sürekli bi ağrı olmaz zaten korkmayın
Ponciginannesi_ Fidan3594 ben 1sene 3 aydır evliyim. Her adetimde ya gecikme ya az gelen kan oluyordu. Son 4 aydır düzene girmişti. Ve her adetimde mide bulantılarım oluyordu. Yani belirti vardı ama emin olamamış, umutlanmak istememiştim 😊