Gulcan85 bende 10 senedir iltihaplı romatizma var doktorumuza danışarak gebe kaldım 2mg prednol kullanıyorum yani kortizon. Yoksa hastalığım alevleniyor yenileniyor kadın doğum doktorumda kortizonlu ilacımı biraktirmadi. en başta anne sağlığı önemli dedi çok şükür 24 haftalık gebeyim ilk 3 ayim düşük riskli geçti şimdi çok iyiyim bebeğin gelişimi sağlığı herşeyi de çok iyi rabbime şükürler olsun hatta kilo boyu önden gidiyor benim için mucize🤲❤🥰