Merv35 Doğumumuz Şubat 2 gösteriyor şafakta 91 bakalım hayırlısı inşallah, sizler de durumlar nasıl? 😍
Damla0x Merv35 aa aynıyız, bizde tam bu gün 27 haftalık olduk , cinsiyeti ne sizinkinin, biz kız bekliyoruzz 🙏🤗
Damla0x Sedolii inşallah sağlıkla kavusuzsunuz 🙏 ben şu anda normal görünüyorum, herhangi bir terslik olmazsa😌 , en önemlisi sağlıkla gelmesi 👍👍🍓
Damla0x Merv35 ay hadi has çok heyecanlııı, bu gün 3.trimester başladık, sürekli doktora gitmek istiyorum yaa hala ayda bir cagriyor 🤣🤣