damlac Kızlar 10+2 deyim. Bugün sabah bulantımdan sonra zorlamaktan galiba burnum kanadı. Ya zorlamaktan oldu diye düşünüyorum ama yine de içim rahat etmedi. Bunu yaşayan oldu mu?
Betullmim Ohoooo ben çok yaşadım çok normal, hamilelik burun kanaması diye biesey var. Hormonel korkma