Kuzeyufuk merhaba bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ara ara adet olacakmışım gibi ağrım oluyodu ama genelde iğne batar gibi kasıklarıma sancı giriyordu anlık olarak bel ağrımda vardı benim ama göğüs hassasiyetim yoktu mesela herkesin belirtisi farklı olabiliyor iğneden 14 gün sonra öğrendim ben hamile olduğumu sizinde az kalmış hakkınızda hayırlısı olur inşallah🤲🏻