Ayisigi1 Bayanlar merhaba ya benim doğum Ekim sonu dedi dr asağıyada ağrı giriyor ara ara su gelmezse hastaneye gitmelimiyim yoksa bekleyim mi suyum gelmesini fazla ağrım yok suan belim çok ağrıyor sadece kendi annem diyor gitme hemen hastaneye orda sancı cekcene evinde cek korkuyorum kızımda suyum geldi ama hemen doğuma almadılar akşam 6 da girdim sabah 5 de doğuma aldılar oğlumda sadece kasık ağrısı ve kanama gelmişti gittim açılma vardı 7 saatte doğdu paşam bu nasıl olur bilmem hiç. Bi belirti ağrı yok suan
Mavilianne Ayisigi1 Benim doğum sancım belden gelmişti ama 🤷🏻♀️ Bence bekleyin düzenli mi sancı dinlenince geçiyor mu kontrol edin. Bebeğin hareketleri iyiyse beklemekte sorun olmaz diye biliyorum
Eceyavuz Ayisigi1 gitme bence de anneni dinle nisan gelsin sancıyı evde çek sonra git.. Bende 40+1 im hiçbirşey yok