Cz34 Deletedmom099 sormucam gidicem bir sıkıntım olduğu zaman kontrol zamanım olduğunda gelmene gerek yok diyor ama herhangi sorucağım birşey oluyor illahaki
Beyzaharun Cz34 yok ben şuan her hafta gidiyorum her hafta gel kontrol edelim dedi riskli bir gebelik yaşadığım için ama normale girince genelde 3 haftada bir oluyor kontroller.
Cz34 Deletedmom099 kız bende çok merak ediyorum ne kadar büyüdü acaba karnımda ne yapıyor nasıl hareketler ediyor diye hergün gitmek istiyorum ama bu zamana kadar çok az gittim kendimi nasıl tutuyorum bilsen 😂
Beyzaharun Deletedmom099 bende öyle yapıyorum ücretsiz kontrolüm bitmeden 10 gün içinde tekrar gidiyorum niye gitmeyelim okadar para ödüyoruz 😊