Refika ya benim bi de özellikle sağ tarafıma girdi tek taraflı olunca doğumla alakalı değildir diye de düşünüyorum e ağrılar var biliyorum ama normalde ara ara gelmesi lazım bu sürekli var neyin nesidir anlamadım Allah hepimize hayırlı doğum nasip etsin kardeşler