SedanurYaprak Sibl8 bu haftalarda herkes de oluyo sanırım ya bende de oluyo kasık agrısı sanırım bebek buyudugu ıcın oluyo
Ksnmzz Sibl8 aynen öyle rahim genişliyo çünkü. O genişledikçe bebeğe yer açıyo dolayısıylada kasıklarda ağrı oluyo. Hatta ani haraketlerde bıçak saplanması gibi bile oluyo
Ksnmzz Sibl8 ama bi anlık bişey gelip geçiyo. Tabi yinede insan endişeleniyo noluyo diye ama normal bi durum:)