betul_26 bende 10gun önce yattım hastanede. 13 mm olmuştu benimki zaten dikiş var. Bende çok üzülmüştüm.ama unutma biz anneyiz. Bebeğimizi düşünmek zorundayız. Boşver takma ziyaretçi gelmiyor diye sen bebeğinin iyi olacağını düşün ve hemen hastaneden çıkmaya bak. Moralini yüksek tut inşallah birşey olmayacak 🙏