Sdyy Arkadaşlar merhaba 2 gün önce sezaryan doğum ile oğlumu kucağıma aldım dün öğlen hastaneden çıkış yaptık. Ama geceden beri susturamıyorum sütüm var ama yetmediği için mamada veriyoruz altı temiz gazını yetiyormu bilmem ama çıkarıyorda. Ama bir türlü uyumuyor sürekli ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım lütfen bir tavsiyesi olan varsa yardım etsin
Deletedmom124 Sdyy gazı vardır canım çocuğun yediklerine dikkat et mama da veriyor musun onunda etkisi var dünyaya alışma süreci de
Durumm Sdyy sütün tam gelmemiştir canım mamayla besle sık sık emzir hatta sıcak duş al sütün çabuk gelsin
Durumm Sdyy bir de ilk zamanlar öyle oluyor temasta ol hep göğsünde olsun ten tene temas yap sana ihtiyacı var annesi alışma sürecinde seni biraz zorlayacak ama seni istiyor emzirmek en iyi bağlanma ve sakinleştirici yol 💕
Likya Hep kucağında olsun muhtemelen doğumu biraz zor kabulleniyor bebiş ama doktorada sor kesinlikle
_3melekannesi_z-ur Benim kızımda çok ağlıyor hiç susmuyor ve uymuyordu malesef ama hiç bir rahatsızlıgı yok tu ağladıgi için birçok kez doktora göturdük hiç bişeyi yok dediler çok şükür yani cok huysuz bir bebekti 4 ,5 ay sürmüştü sonraları biraz düzeldi şimdi 9 yaşında ve çok akıllı 🧿 3.bebeğimi bekliyorum beni bebekken okadar çok yormuştu ki şimdi bana o kadar yardımcı