Hll şimdi gerçeği o ama normal ile onu kıyaslayınca insan doğum sonrası rahatlamak istiyor bile isteye sezaryen yapmamalı ben olduğun için nefret ediyorum ki çok doktor da kolayına geliyor diye yaptırmıyor yoksa yabancı ülkelerde hiç bir biri sezaryen yapmaz normalin baş acısı sezaryeninde son acısı var bu bi gerçek ama ben bununla yüzleşerek atlattım diğer türlü olmuyor çünkü