Aslihanfs acil olarak bana yakın hastane orası olduğu iÇin gitmiştim Ali beyin nöbetçi olduğu bir günmüş. Gerçekten sakin ve ilgili bir doktor. Tabi kendi doktoruma devam ettim sonrasında. Ama kısada olsa bir deneyimleme şansım olmuştu. Gayet pozitif düşünce edindim Ali bey hakkında.