denizinannesiii enfeksiyon yüksekse kesinlikle su ile geçmiyo başka doktora gitmenizi önerirm şahsen bende ilk doktorun yüzünden bu enfeksiyonu 2 aydır yaşıyorum ve artık değer çok yüksek, 3 gece hastanede yattım antibiyotik bile etki etmedi. Monurol zaten bu enfeksiyonda en basiti kalıyor. Allah hepimize yardım etsin ama kısa yoldan başka bi doktora daha gidin derim ben. Çünkü savunmasızız ve ilerledikçe hiçbirşey yapamıyorlar.