Suheyla123 sen lohusasın süt yapar diye başında dır dır edenler aldırış etmeden düzenli ve sağlıklı beslenmek gerekiyor yani süt tüm besinlerden oluyo en çok sütüde su yapıyo absürt yemeye gerek yok ben mesela zor kilo veren biriyim bu yüzden emzirirken yememe içmeme dikkat edicem yoksa mümkğn değil zayıflayamam herkes emzirirken zayıflrsın diyor ama ben zayıflayamayanda. Çok kişi gördüm açıkcası