Duruveannesii Kızlar bu nasıl birşey o kadar ağrı çekiyorum gittim sancım çıkmadı daha 1 cm miş açılmam kanlı hafif suyum da geldi öylelikle gittim hastaneye geri gönderdiler ama şimdi ne yani doğurmayacakmıyım bu sancılarda geçmiyor ne olacak böyle bilen yazdın lütfen çok kötüyüm meğer ne düşükmüş ağrı eşiğim 😥
CerenAkbulut Duruveannesii sancılarınız için dakika tutmanız gerekiyor. 5 dk da biri e inince geri gidin.
Duruveannesii CerenAkbulut tamam ozaman 5 dk değil ama 10 dk da çok şiddetli oluyor bu düşerim 5 dk acaba