Leylayasin 31 haftaligiz. Uyurken bacak arama ufak bir yastik koyuyorum. Cok rahatlatiyor beni. Nefes darligim henuz yok ama burnum tikaniyor surekli. Nane yagi ve burun bandi kullaniyorum tavsiye ederim. Agirlasma konusunda ben de zorlaniyorum. Bebegim 33 haftayla uyumlu, karnim buyuk. Ama moral bozmuyorum😊 pozitif yaklasiyorum hep. Annelik kolay degil. Yakinda bebeklerimizin geldiginde bunlar hic hatirlanmayacak ☘️