Ecrinimm fatooss ah ozamanlar gözümü açamaz hemdn uyurdum gece 11de şimdi 35hafta uyku var deli gibi ama uyuyamıyorum sıkıntı basıyor bacaklarıma içimeee 😭😭😭
Ftsctn_20 Ben 20+4üm maalesef ki bende öyleyim uyumam gece 3u buluyor. O yüzden ertesi günü nde 12 gibi kalkıyorum 😊 dedimki erken kalkayim yok erkende kalksam gece uyuyamiyorum
fatooss Ftsctn_20 iste bende erken kalkayim bari gece uyurum diyorum malesef uyanamiyorum oglen 2 anca gozlerim aciliyor
Ftsctn_20 fatooss papatya çayı hamilelik için sıkıntılı hangi bitki çayı olursa olsun doktoruna danışmadan içme canım bence