Nefesss- 38+0 oldum Kasıklarımda Ağrı oluyor ve karnım o kadar sertleşiyorki normal mi bilmiyorum oğlumda hiç olmuyordu böyle şeyler kız bebek hamileliği daha zor 🙃
Minnosizmmm Nefesss- daha doğurmadım ama bence her hamilelik farklıdır ya. Annem der mesela sen çok hareketliydin karnimda durmazdın ama kız kardeşin çok sakindi diye. O annemi hiç yormadan doğmuş bense olaylı olmuşum 😁