Cansusezgin 28+3 haftalıgız. 54ile hamile kaldım 64 kilo oldum. Hala çalışıyorum. Bütün ayaktayım bu yüzden bir ayagımdaki damarlardan birinde şişme yasadım. Bir süre basamadum. Şimdilik varis çorabıyla idare ediyorum. Bebiş erkek. Herseyini de bu vesile ile avm de olunca ufak ufak aldım. Sadece kozmetikler ve hastanede lazım olacak sarf malzemeler kaldı. Gece 3 4 kere tuvalete gidiyorum bu yüzden uyku olayımız sıkıntılı ve tek tarafıma yattığım için belim bacagım tutuk kalkıyorum. Gün içinde iyiyiz. Çok mu uzun yazdım 🙈