Yasemin58 Normal doğum sonrası hiç zor değildi aynı saat ayaklandım yürüdüm yattım kalktım hiçbirşey olmamış gibiydim ama kordonlarımı bağlatacağım zaten anestezi alacağım ameliyata alınacağım iki işlem olmasın boşyere sancı çekmeyeyim diye düşünüyorum🤔