sss Dört buçuk yildir evliyim hic degismedi.Isten gelince ustunu cikarir elini yuzunu yikar yemegini yer direk mesaisi baslar bir ara kalkar dus tiras olurnkaldigi yerden devam eder uyuyana kadar.Hafta sonlari kahvaltidan sonra bir oturuyor sbaha kadar.Evde yanlizim hep.Bu konudan rahatsiz oldugumu her soyledigimde tartisiyoruz.Ondan daha birsey demiyorum.Kayinvalideme cekmis ogluda anasida ayni boyle cunku.Bozulsun diye bilgisayarin icine bakiyorum.Bakalim bebek gelince nasil olacak merak ediyorum.