Mom07 37+6’yım bugün. Henüz bir doğum belirtim yok. Normal doğum bekliyorum, doktorum squat yap dedi fakat zorlanıyorum ve yapamıyorum malesef. Bunun dışında aşırı asabi bir halim yok. Arayan sorandan aşırı bunalmış durumdayım, kimse arasın etsin istemiyorum 🤦🏻♀️ Bebeğimde baya hareketli bir kaç gündür, hiç uyumadığını düşünüyorum artık.