aslikls3 evet gördüm yorumu ☺️ Ben sallanmayan beşikten aldım hiç pişman olmadım nasıl alışırsa öyle gidiyor aklı sarınca beşiğine bırakıp uyuması gerektiğini anlatıp alıştıra bilirsin. Zor oluyor tabi ama 1 yasından sonra odasını ayırdim karanlık olduğunda uyuması gerektiğini bilsin uç tane tahtasını çıkarttım istediği zaman girsin oynasin uyusun diye. Şimdi ikincisi geliyor ve arkadasım ufak beşik verdi sallanıyor beni tedirgin edende sallanması gelen giden sallamak istiycek bırak geleni gideni kızım kardeşimi salıyım diyecek napicam bilmiyorum 🤷♀️