Haticeerol Heyecan dorukta. Karnımız henüz büyümüşken, yavaş yavaş alışveriş yapmaya başladım kızıma. Yalnız isim arama konusunda becerikli değilim sanırım! ;( yardımcı olabilir misiniz?😊
Haticeerol Kızlar bu isimleri inanın düşündük ve çok var etrafımızda. 😊Ben anlamı güzel, mantıklı olsun istiyorum. Teşekkür eserim ilginize.😊
20190111 Bizde 38+3 deyiz hayırlısıyla Buğlem koyacağız ❤️😊 ama belinayda güzel isim. Her iki ismin anlamı çok güzel.
Haticeerol 20190111 belinay isminin anlamı yokmuş imam amcama sordum. Google de yazılan gerçek değil. O yüzden bu isimden vazgeçtim.😊
Didi6 20190111 Her iki ismin de anlamı yanlış biliniyor. Güzel değil maalesef. Buğlem: http://bebegimeisim.blogspot.com/2017/12/buglem-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1 http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/buglem-isminin-anlami-nedir-cocugumuza-isim-olarak-koyabilir-miyiz.html Belinay: http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Guguni Ben Ilgın koyacağım. Pembe çok güzel bir ağaç ismi aynı zamanda hafif esen rüzgarmış anlamı. 🌸
ebis Haticeerol İrem, Irmak , Mısra, Rana, Beste, Sare, Nisa, Sıla, şimdilik bunlar bizim favorilerimiz belki beğendiğin olur :)
iremtzn Aselzeynep burnumu sokmak gibi olmasın ama geçen gün burdaki bi postta okumuştum Arapça bilen biri Asel isminin sadece bal anlamına geldiğini yazmıştı cennetteki bal ırmağı falan diye eklemeler uydurmaymış bi detaylı araştırın isterseniz :)
irem_altun74 Kızım olsaydı Eslem Yada İkra koyudayım. Eslem isminin anlamı Allaha teslim olan demek İkra isminin anlamı İlk Ayettir Oku demek tavsiye ederim 🥰
Bambu Haticeerol benimde kızım olacak belinay ve aysima arasında kaldım bu ikisinden birini koyacam amma velakin oldum 6 aylik hâlâ bi karar veremedim bana da bi fikir veri verin gari😂😂