Duuyguum aslında problem olmuyor ancak kalbe giden 2 damar var omurilik hizasında solda sanırım onunla alakalı kan akışı kalbe sola yatınca daha doğru oluyor. Bu yüzden de 6.aydan sonra doktorlar solda yatmamizi oneriyorlar ki kalbe kan akışı düzgün olsun sıkıntı yaşamayalım. Ancak şöyleki tam sol kolunuzun üstüne yatmaniz şart değil. Hafif sola dönük halde sırtınızda kırlent desteğiyle de uyuyabilirsiniz hem kolunuz uyuşmaz hemde sağa dönme refleksiniz kırlent sayesinde azalmış olur.