Busra_karadag Kızlar bundan 3 4 gün oncesine kadar viral viruse yakalndım oksurmekden artık hastaneye yatacakdım doktorum cefaks kreval oksuruk surubu yazdı onla biraz rahatlafım derken iki üç gündür de dişim cok kotu agrıyo on iki dilimden birinin arkasında dolgu var o cok kotu agrıyo dişim salanoyo diş etimde cok şişmiş bakdım baya şiş aynadan bakınca iltihap toplamış tıpki sivilce gibi sapsarı olmuş son antibiyotikle hapımı içdim bi parol aldım iltihapı patlattım iyimi ettim kotumu ettim bilmiyorum ama sanki biraz rahatladı ama şimdi hafifden hafifden vurmaya baslıyo acaba o iltihapı patlatmam bi sorun olustururmu bide evde ne yapabilirm bu diş geösin die hamilelign basından beri ilaç içmekden bi hal oldm artık ilaç da içmek istemiyorm 4 5 kutu antibiyotik bitirdim 4 ayda ne yapabilirm bi yardımcı olun lütfen ya 😒😔
Hzlhakko Busra_karadag ben karanfil çiğniyordum çok ağrıyınca ama şu an enfeksiyonu patlatman hiç iyi olmamış içine akacaktır sirkeli suyla gargara yapsan mikrobu kırar en azından
Busra_karadag Hzlhakko üzüm sirkesi veya elma faln farkedermi acaba valla bi an işte rahatlasın da ne olursa olsn diyoruz o acıyla inşallah bişey olmaz ya 😔😒
Hzlhakko Busra_karadag sirke fark etmez evde ne varsa bol bol gargara yap mikrobu kırar en azından dişçiye görün Yinede bebeğe zarar vermesin
fatooss karanfil yagi iyi geliyo canim benimde disim yuzunden apse olmustu antiyobitik falan kullanmadim bide sirkesli suyla kimyonu karstr gargara yap oda iyi geliyor biraz yakiyor ama mikrobunu kiriyor 2 gun sonra gecmisyi hemen