PkoluAnne Arkadaşlar merhaba 1 haftadır karnım göbeğimin altı yani rahim mi tam da bilemiyorum göğsümden aşağısı taş gibi oluyor sanki dünya yemek yemişimde artık şişicekmişim gibi burda bi kaç okudum bebek toplanması zannedip kasılma olan olmuş ama kasılma nasıl oluyor sertleşmesi kasılmak demek mi bilmiyorum Doktor aspirin başlamamız gerektiğini söyledi bu ara da erken Doğum riskim var ama aspirin kan sulandırdığından kanamam olur diye vermedi. ADALAT diye bi ilaç verdi erken doğumu önlüyor şeklinde okudum ama kalp ilacı kendisi vücuttaki fazla tuzu atıyor . Ayrıca bana tuzu da yasakladı . Merak ettiğim nefes alırken bile şişip duruyor gibi aynı durumu yaşayan var mı acaba normal mi yatıyorum aynı oturuyorum aynı yürüyorum aynı anlayamadım. Umarım yardımcı olacak birileri vardır 🤲🏻
elif_badeninannesi PkoluAnne insallah bir sıkntı yoktur canm gazdan dolayı mı oluyor acaba benimde acayip patlıcak gibi oluyor bu sıra karnım. Doktor erken dogum riskin mi var dedi
PkoluAnne elif_badeninannesi Evett erken Doğum riskim var ama gaz Mı hiç bilemedim sanırım yaşayanda yok 😔
elif_badeninannesi PkoluAnne keske yardmcı olablinse ama bilemiyrz kapalı kutu soncta umarım zamannda gelrler bende korkuyorm erken dogmlar cok arttı diye ama kötü düsünmemek de lazm kontrollerini de aksatma doktorun ne diyorsa uy canm