Gamzebasyigit 21 haftalık hamileyim ve ilk haftalarımdan itibaren hergün sadece vazelin kullanıyorum ve 2 kutu bitirdim ne bir çatlak nede bir tüylenme yok önceden nasılsa şimdide o şekilde... Ayrıca çatlak kremleri falan hikaye vazelini tek geçerim ve herkese öneririm..