Ftoss 32+4🙋🏽♀️ 31e kadar ara ara mızmızlansam da rahatmışım. Yatsam rahat değilim otursam rahat değilim yürüsem bir yerden sonra rahat değilim🤦🏽♀️ Gece yataga gececeğim zaman yine rahat olanayacağım, uyuyamayacağım diye tedirginim. Dün çalışır raporu aldım, bir aklım 35ekadar çalış kendini zorlama diyor bir aklım da 37ye kadar kendini zorla, doğumdan sonra bebekle daha çok vakit geçir diyor🧐 bilemiyorum ne yapacağım