Nur55 benmde 36+2 yim bebeğin başı yukarda poposu kasıgımın orda tam makat geliş deil ama oralara yakın biryerde artık son ayda oldugum için zaten ilişkiyi kestik tedbir amaçlı açılma falan olmasın die ayın 18 .11 de eğer hala dönmemiş olursa sezeryan günğ verdiler ama ozamana kadar herhafta kontrolüm var bakalım hayırlısı olsun . Kasılmalar bendede oluor nezmaandan beri ama alttan bakıolar rahim agzına suana kadar bşy yoktu kısalma veya açılma bendede nst de sancı cıkmadı .yani belki kendini cok yormuşsundur dinlenmende fayda var doktorunda öyle sölemiş bol bol dinlen