pyrzmom 10+5 haftalıgım kızlar bu haftaya kadar tiksinmem oldu ama ilk defa bugun kustum cok zormus gercekten bogazımda acılık grcmio siz nasıl başediyorsunuz bununla mesela ne yersem yada içersem yatısır
Yrnkrm pyrzmom ben gazozla geçirdim gazozun asiti olmadan tabi 🤗🤗 şişeye koy salla asiti kaçsın yudum yudum iç ama bir anda dikme vallahi bende çok işe yaradı 😂
Melka pyrzmom beni zencefilli gazoz ve zencefilli kurabiye kurtarmisti . Tez zamanda geçmesini dilerim
ilkanneligim Tek çarem sodaydı benim. Zencefil çayı, çubuk kraker, beyaz leblebi bunlar asla fayda etmedi ne yediysem çıkardım ilk 2 ay şuan 12 haftaya giriyoruz baya baya azaldı ama kesinlikle prilam dr ilacı sayesinde gece 2 tane atıyorum gün içinde midem bulansa bile hemenbişeyler yiyorum aç kalmıyorum ara öğün olarak mide boş kalmasın doktoruna danış olmadı şu sodayı bi dene 👍🏼
pyrzmom ilkanneligim kusmam olmadıgı için ilaçta sormadım doktora biraz üşüdüm ondan mı acaba die düşümdüö olmuyordu cünkü
pyrzmom ilkanneligim aynen bnmde acken bulamtım daha fazla oluyor o yüzden sürekli birseyler atıstırıyorum ama kusunca insan ne yese bilemiyo