Aleynaarslan Kızlar burnum tıkalı ne iyi gelir ? Otrivine kullandım 1 kere ama sonra zararlı olduğunu öğrendim daha sıkamiyorum 16 +3 hamileyim 😶 lütfen bilgi verin gece uyuyamiyorum. Sinüzitim azmis ondan dolayı boğazım burnum hep tıkalı 😶
Oglusumm Aleynaarslan canim bende sıkıntı yaşadım doktorum illiadin önerdi gece uyurken bi fis sıkabilirsin dedi.sayesinde gece uyuyabiliyorum
Zuve Aleynaarslan bende cok kotu gripim atesimde var ihlamur limon bol c vitamini aliyotum ama gecmiyor🙁
Kekmez Aleynaarslan burnunuza çok az tuzlu su damlatabilirsiniz tuz ve suyu karıştırın çay kaşığı yardımıyla yada şırınga yardımıyla burnunuza dökün dökerken nefes alın iyice genizlerinize de git daha sonra sümkürerek temizleyin çok rahatlatıyor
Aleynaarslan Zuve bende aynıyım ama benim sinüzitim tekrarlıyor nasıl oldu anlamadım 😪 ölüp ölüp diriliyorum resmen ya
ipekgul Kızlar bende aynı şekildeyim kan hızlı pompalandğndan dolayı olurmuş 1 aydır uyuyamıyorm nerdeyse 21 haftalığm
Aleynaarslan Oziss canım benim ki sinüzit ten 😶 normalde olmuyordu yani üşüttüm sinüzitim yeniledi ondan dolayı böyleyim 😶
Aysealty Aleynaarslan benimde öyle kronik sinüzit otrivine dısında mümkün degil nefes alamıyorum😔 eczaneden sinüs kit aldm cnm tuzlu suyu cekiyosun gerci bende o da cok fayda etmedi ama kafayı yicem bu dönemde oluyo benim her sene antibiyotik kullanıyodum bu dönemde normalde bu sene kullanamadım iyice azdı geceleri iyice tıkanınca mecbur sıkıyorum sprey😔
Oglusumm Aleynaarslan cnm ben iki doktora gidiyorum ikiside zarari yok kullanabilirsin kana karışmıyor ilac dedi ama sen yinede doktoruna sor istersen ne olur ne olmaz.
Ozlemmmmm Bu haftalarda burun tikanikligi kanamasi olabiliyormus, ben vicks krem suruyorum burunumun uc kisimlarina acilmasi icin yoksa bas agrisina neden oluyor
Zeynepnacar Aleynaarslan internetten burun bandı al canım. Benimde çok tıkanıklığım oluyor, anca burun bandıyla uyuyabiliyorum
YcelMlayimYldrm Aleynaarslan canım bnde bı kaç gundr öyleyim sinüzit var zaten bnde. Ben kaynayan suyun içine viks kremden atıyorum biraz buharını soluyorum çok iyi geliyo sabaha kadar rahat uyuyorum bir dene istersen
Dytanne Aleynaarslan canım kbb doktoruna görün bence. Benim önce burun tıkanıklığım oldu daha sonra alerjiye çevirdi ve bir aydır nazocort sprey kullanıyorum. Ki gözlerimde alerji dolayısıyla şişti ve enfeksiyon kaptı. Burda yazılanlardan ziyade bir kbb doktorunun görmesi gerekiyor bence. Şu an hem sprey kullanıyorum hem burun yıkaması yapıyorum sinüs box la. Ve uyurken uyku bandı kullanıyorum ona rağmen tıkanıklık oluyor 😪
AliAsaf Aleynaarslan Aleynaarslan ben şimdi otri na tura aldım eczaneden verdiler günde 3 defa sikabilirsiniz zararı yok dedi