iremanne merhabalar, doktorum mutlaka yaptır dedi. Yaptırdım ve gerçekten açlık şekerim falan çok iyi giderken şeker yüklemesinde şekerim sınırın üstünde çıktı. Diyet ve ölçümler yaptım 2 hafta. Şimdi hala diyete devam ediyorum 36. Haftam bitti. Bebeğimin kilosu normal 2800 gr. Ama eğer yükleme yapıp farketmeseydik 4 kilo üstü olurdu. Birde erkek bebek olduğu için solunum sıkıntısı çekme Olasılığı daha yüksek olurmuş doktorun dediğine göre. Zaten çok kolay bir işlem.