Elifduyguk Selam Applerde 11+4 yazarken doktora gore 12 hatta bitmis 13 haftalik gebeyim Sizce sorun ne Son adet tarihime gore bakinca 11+4 oluyorum
Dmlogn15 Elifduyguk bazen cocugun gelisim ile son adet tarihin arasında 1 yada 2 hafta oynama olabiliyormus önde olmasi geride olmasindan daha iyi diye biliyorum cok bir fark yok uzulme hic🌸
Elifblg Elifduyguk gelişimi hızlı oluyor dıe bılıyorum doktoruna sor cnm Bnce bı sıkıntı olmz bnımdi 2 hafta geriydi dusuk olmuştu cnm
Baloglum93 Sen yine son adetini baz al bazı usg cihazları ölçümleri fazla ölçüyor bir iki haftaya düzelebilir