Furkanrukye bazen bende aşırı tepki verip sonra pişman oluyorum. Dün masaj yaparken boynumu acıttı bende kızdım istemeden ama refleksle yaptım. hemen özür diledim. Üzüldü tabi. Özellikle hamilelikte gerçekten çok hassas oluyoruz. Farkına vardığım an özür dileyip durumu açıklıyorum çünkü bence bizde onları anlamalıyız. Biz anneliğe hazırlanırken onlarda babalığa hazırlanıyor sonuçta.