Merhaba kızlar,
5 mart pazartesi günü kontrol için doktora gittim. Bebegin kanala girmediğini ve suni sancı vermek istediğini ancak suni sanciyla bile belkide girmez dedi kafasi çok yukarda dedi sezaryen için sabah gel 9 da alalım dedi. 6 mart sabah 8 de hastaneye yola çıktım 9 da hastaneye girdik hiç agrim sancim yoktu dogumhaneye alındım hazırlıklar yapıldı sunta takıldı ameliyathaneye indirdiler beni hazırlıklar yapıldı genel anestezi ile bayıldım hemen oğlumu almışlar bende saat 12 buçuk gibi uyandım odama aldılar 7 mart yani dünde çıkış yaptık evimize geldik çok şükür yavaş yavaş iyilesiyoruz bugün 3 günlük olduk ❤
Yani 39+4de kavuştum yavruma çok güzel bir duygu sezeryan 'dan korkmayin kendinize hep moral verin ben öyle yaptım ve ayağa çabuk kalktım Rabbim sizlere de hayırlı kolay doğumlar nasip etsin😍❤