Hilal5541 <a href="https://hizliresim.com/QPnklZ"><img src="https://i.hizliresim.com/QPnklZ.jpg"></a>
Hilal5541 Zuhal_19 canım ben 4 tane test yaptım ama ilk yaptığımda tek çizgi çıkıyor 1 2 saat sonra silik çizgi beliriyorum daha önce hiç böyle olmamıştı hamile miyim yoksa testler mi böyle ama neden hepsinde böyle oldu anlayamıyorum
Damla_Uman Hilal5541 1-2saat sonra 2.çizgi silik çıkarsa hamile degilsin, 1-2 saat sonra çıkan sonuç dogru olmaz. ancak test yaptıgında 5-10dk sonra 2.çizgi çıkması hamilelik belirtisi Tabiki ama yine betaya baktır cnm 🤗
Damla_Uman İdrar testinin belirli bi süresi var zaten üzerinde yazıyo, 1-2saatten sonra çıkan sonuç negatiftir yazıyo😊
Suheyla123 Canm benimde boyle olmustu adetim 10gun gecmisti 2defa test yaptim negatifti 5gun gecti yine yaptim 1saat sonra ikimci cizgi cikti doktora gitiim kese var bebek olabilir dedi haftaya gel dedi hafta olmadan sancim kanamam basladi gittim dis gebelik dedi dusuk yaptim sende hala adet olmadiysan testin boyle cikiyosa doktora git bence
Elmas24 Bak smdı Bn test yaptım da adetıme 8 gun vardı silik cıktı snra 15 dk snra dha cok belirgin oldu cızgı ama cok dgl yine sılıktı hamıleymısım oyuzden yarın sabh cubuk test yap tekrar yine silik cıkarsa hamilesin