Canan_T bende gebelik öncesinde yapılması gerekiyor diye biliyorum hatta içerikleride farklılık gösterebiliyor banka çalışanıydım ben ve ordan arkadaşımın normal muaynesini karşılayan sigorta gebelik muaynesine onay vermedi ve kızcağız ücret ödemişti. Bence bu aşamada özel sağlık sigortası yaptırmak yerine o ücreti doğum için kullanabilirsiniz muayne ve tahlillerinizi devlet hast/ aile hekimliğinde yaptırabilirsiniz ben 21- 22. Haftama kadar devlette yaptırdım herseyimi şuanda özele gidiyorum ama doktorum aile hekimliğinde testlerini yaptır diyor sağolsun pahalıya patlayan birşey olmadı yani yıllık sigortaya ödeyeceğiniz tutarla zaten çok rahat doğumu karşılarsınız